کودک بابا

محلی برای مطالب مربوط به کودکان ونوجوانان براساس معارف دینی

کودک بابا

محلی برای مطالب مربوط به کودکان ونوجوانان براساس معارف دینی

خیلی دوست داشتم مطالبی که در قران وحدیث هست راجع به کودکان ونوجوانان وبه طور کلی فرزندامون رو یه جا بیان کنم. این جا فکر کنم جای خوبی باشه

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۱۴ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۴۴ فایل

گوش دادن خدا

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۱۴ ب.ظ

مریم امروز نشست یه گوشه و چند تا از سوره های کوچیک قران رو خوند. سوره توحید، کوثر، قریش، عصرو..... مریم هر روز قران می خونه. او قران خوندن رو از پدر و مادر و خانم معلمش یاد گرفته. مریم می گه : من پدر و مادرم و معلمم رو خیلی دوست دارم که به من قران رو یاد دادند. من از اینکه می تونم قران بخونم خیلی خوشحالم ومی دونم خدا خیلی دوستم داره.

 

بله بچه ها، پدر ها و مادرها، خدا خیلی قران خوندن مریم رو دوست داره. هر موقع که مریم قران می خونه به او گوش می ده و براش صدها ثواب می نویسه. برای هر حرفی که مریم می خونه، خدا 

براش ده تا ثواب می نویسه.

 

 

در همین رابطه پیامبر فرمودند: خدا برای تلاوت قران خاموش می ماند و به تلاوت کننده ی ان گوش می دهد

امام باقر فرمودند: هر کس در غیر نمازش قران بخواند در مقابل هر حرفی خدا ده ثواب برایش می نویسد.

 

پس سعی کنیم همیشه قران بخونیم تا هم ثواب ببریم هم با حرفای خدا اشنا بشیم و به اونا عمل کنیم تا هم تو این دنیا زندگی خوبی داشته باشیم وهم اون دنیا بهشتی بشیم

 

قران

۹۸/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد ابوترابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی